Thursday, March 10, 2011

Pink?? pinky?


i love PINK so much…~~

i dont know why i like pink so much…kebanyakkan barang2 saya semua berwarna pink! owh god..i dont know y?? ada juga yang memangil ku pinky gurl..huhu….pink…umm..memang menarik pandangan saya untuk melihatnya…cantik..lembut..mmg sesuai dengan kaum hawa…but…saya ni peminat pink saja..tapi tak la selembut pink..huhuu…xmenunjukkan saya adalah “pinky”~ hohoo…




image



image

ada yang bertanya apa sifat2 orang yang suka pink ni..moh kita kaji sama2..act saya pn dpat dari internet ni..dunia kan da maju..nak apa sume ada…google it sudayy… :)
jom kita tengok sapa pengemar pink ni….

 Warna merah jambu adalah warna kasih-sayang dan warna kesucian. Ia mempengaruhi keceriaan dan semangat setiakawan. Bila melihat dalam aura, ia menunjukkan kesunyian, kasih-sayang dan kecantikan. Warna merah jambu menunjukkan seseorang itu tidak matang,terutama warna merah jambu yang agak keruh. Ia juga menunjukkan seorang yang amat amanah, juga seorang yang mempunyai rasa kasih-sayang dan juga seorang yang berwawasan. Merah Jambu melambangkan romantik, feminim. Warna ini mempunyai sifat mendorong ke arah kepasrahan, penyerahan, kesempurnaan, keayuan dan kesantunan.


 Kamu akan berusaha sedaya mungkin untuk membuat yang terbaik dalam apa juga yang kamu lakukan serta suka menolong orang lain dan mengambil tahu tentang orang orang di sekelilingnya. Namun kamu sukar untuk dipenuhi keinginannya dan sering saja berpra sangka buruk terhadap orang lain.Dari segi percintaan kamu mengimpikan percintaan yang penuh dengan keindahan semata.

amacam?? ada kene ke dengan sifat2 anada sebagai penggemaar pink?? sy?? huhuu..adela sikit..lebih pada sifat kewanitaankan..waahh..lemah lembut kan org pink ni..tibe2 puji diri sendiri lak..hohohoo…ape pn pink ke merah ke hitam ke…kte tetap org malaysia..tak gitu?? :)


image

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Diriku Bersama DIA

Diriku Bersama DIA
Daisypath Anniversary tickers